Jak společnost Topranker své zkušenosti uplatňuje v praxi – případová studie optimalizace webu

Jak společnost Topranker své zkušenosti uplatňuje v praxi – případová studie optimalizace webu

Jestliže tápete v tvorbě a optimalizaci webu, na pomoc vám může přispěchat společnosti Topranker. Zkušenosti s námi má rovněž studio permanentního make-upu v Praze Radchenko Permanent Cosmetics, pro které jsme vytvořili nový web a přilákali na něj tisíce návštěvníků.

Následující SEO případová studie vám prozradí, jak jsme to dokázali…

 

Web byl zbrusu nový

 

Permanentní make-up má značnou popularitu a zkušená kosmetička se neztratí. Nejdřív se o ní ale musí vědět!

Studio permanentního make-upu Radchenko dosud oslovovalo veškerou klientelu off-line, přes známé či pomocí jiných kanálů. Teprve po nějaké době se rozhodlo přistoupit i k propagaci prostřednictvím vlastního webu.

Pro tento účel jsme proto vytvořili zcela nový web; to mělo jistou výhodu. A sice jsme nemuseli odstraňovat řadu nešvarů, na které obvykle narážíme u již zavedených webů. Krátce po spuštění měl web jen 43 návštěvníků z vyhledávačů za měsíc a obsahoval pouze nejzákladnější popis služeb salonu.

Následujících 14 měsíců naší správy ale přineslo skvělý pokrok.

 

Co jsme na webu provedli dále?

 

V první řadě jsme provedli komplexní SEO analýzu, to znamená, že jsme identifikovali relevantní klíčová slova (co klíčová slova jsou a k čemu jsou dobrá čtěte zde), vytipovali vhodné weby na umístění odkazů a připravili vhodný obsahový plán.

  • Podle klíčových slov jsme na web začali přidávat nové komerční stránky.
  • Optimalizovali jsme také nadpisy stránek a pro každou z nich jsme napsali atraktivní meta tagy.
  • Na webu jsme založili blog a začali psát články odpovídající informačním dotazům návštěvníků.
  • Na stránky jsme přidali také online chat, abychom tak navýšili míru konverzí.
  • Protože salon cílí především na lokální pražskou klientelu, bylo dalším logickým krokem také vytvoření a optimalizace klientova profilu na Google My Business.
  • Na stránkách jsme spustili měření konverzí, abychom mohli lépe posoudit účinnost jednotlivých kroků.
  • Upravili jsme vnitřní odkazování, aby se nejvíce pozornosti dostalo hlavním stránkám.

Návštěvnost i počty klíčových slov, pro něž byl web dohledatelný, začaly náležitě vzrůstat…

 

 

Linkbuilding nezůstal stranou

 

  • Podívali jsme se, jakými zpětnými odkazy se honosí klientova konkurence. Ty nejlepší z nich jsme posléze získali rovněž pro našeho klienta.
  • Vytipovali jsme i weby, kde by bylo možné publikovat PR články obsahující zpětný odkaz.
  • Odkazy jsme “roztrousili” i v diskusních fórech, abychom přilákali více návštěvníků.
  • Stránky jsme rovněž  zaregistrovali v online firemních katalozích, abychom zvýšili jejich lokální dosah.

Takto pak rostly počty odkazujících domén…

 

 

Suma sumárum

 

Po 14 měsících naší SEO správy při zcela minimálním rozpočtu se organická návštěvnost stránek vyhoupla na 6685 lidí měsíčně. Z 97% vděčí web za tuto návštěvnost vyhledávačům – a tedy i naší práci!

Závěrem případové studie SEO budiž pak ještě slovo samotného klienta…

Daria Radchenko

Kosmetický salon Radchenko Permanent Cosmetics

S TopRanker spolupracuji na doporučení. Potřebovala jsem vytvořit a propagovat web pro mé kosmetické studio. A mojí volby jsem nikdy nelitovala. Práce je dobře koordinovaná, každý detail je realizován s pečlivostí a texty jsou napsány dokonale – přesně tak, jak jsem chtěla.

Líbí se mi jejich přístup ke klientům. Naslouchají všem mým přáním a připomínkám, které ale vznikají jen vzácně a jejich řešení probíhá velmi rychle.

Spokojení zákazníci a prosperita! Jsem ráda, že s vámi spolupracuji!

Pavla Snášelová